Magda Żychlińska wraca do Grupy DDB

DDB basket (dawnej Gutenberg Agency) wzmacnia struktury client service. Do agencji na stanowisko business & client service directora wraca Magda Żychlińska.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Magda Żychlińska wraca do Grupy DDB
Magda Żychlińska

Magda Żychlińska po krótkiej przerwie wraca do agencji DDB basket (wcześniej Gutenberg Agency), obejmując stanowisko business & client service directora. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie jednym z pionów client service oraz kompleksową obsługę kluczowych klientów agencji.

Żychlińska z branżą reklamową związana jest od ponad 20 lat. Przez ponad sześć lat (2014 – 2020) pracowała już w DDB basket jako business director. Wcześniej przez dekadę rozwijała swoją karierę w agencji Henyo Behrendt – pierwotnie na stanowisku account managera, następnie account directora – realizując kampanie przede wszystkim dla klientów z sektora retail. Zarządzała zespołem client service, koordynowała prace międzydziałowe i dbała o sprawną realizację projektów.

Doświadczenie menagerki obejmuje również obszar produkcji reklamowej – jako producent filmowy w Propeller Film nadzorowała realizacje telewizyjne i fotograficzne od preprodukcji, przez plan zdjęciowy, aż po postprodukcję. Karierę rozpoczynała jako copywriter. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele