- Obecnie przed nami kilka wyzwań marketingowych, należą do nich: budowa penetracji marek Bakalland i Delecta, która przełoży się na wzrost udziałów rynkowych; budowa świadomości i umocnienie pozycji na rynku w kategorii żywności funkcjonalniej i superfoods marek Purella Superfoods oraz BeRAW; a także rozwój grupy w ramach nowych, dynamicznie rozwijających się kategorii zamienników mięsa i mleka - mówi Magdalena Mioduszewska.
- Jestem przekonana, że w najbliższych latach nasza firma zdobędzie pozycje lidera segmentu żywności prozdrowotnej - dodaje.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kosmetyki-bebio-ewa-chodakowska,7169850518083713a ##
Mioduszewska ma 17 letnie doświadczenie w pracy w marketingu FMCG. Przez ostatni rok pracowała w firmie Purella (niedawno połączyła się z Bakallandem), gdzie rozwijała marki: Purella Superfoods oraz BeRAW. Wcześniej pracowała w firmie McCormick, gdzie przez wiele lat odpowiadała zarówno za kategorie ziół, przypraw jaki i musztard, ketchupów i octów marki Kamis. Niedawno Bakalland poinformował o zatrudnieniu dyrektora rynku tradycyjnego, którym został Dariusz Pająk. Z kolei funkcję COO objął Tomasz Szafarczyk.

Grupa Bakalland jest liderem na rynku bakalii w Polsce. Specjalizuje się też w innych segmentach produkcji spożywczej.











