Magdalena Opara jest związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 r. Przez 10 lat pracowała w firmie Polkomtel, gdzie odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży. Zajmowała tam stanowiska menedżerskie, a następnie objęła stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z partnerami. Opara ma również doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem.
Opara zastąpi na stanowisku Pawła Kokoszę, który od października br. prowadził departament sprzedaży pośredniej w T‑Mobile, a przedtem zarządzał strategicznymi projektami realizowanymi przez operatora. Paweł Kokosza rozstaje się z firmą z końcem br.
Od stycznia w firmie powstanie nowy departament customer cxpierience. Pokieruje nim Agnieszka Dudek, która od października br. kierowała działem CEX w T‑Mobile Polska. Menedżerka przez ostatnie lata zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.

Od początku 2018 w ramach struktury pionu polityki personalnej w T-Mobile powstanie także departament portfolia produktów HR. Nową jednostką pokieruje Dagmara Ptasińska, związana z firmą od 6 lat, ostatnio global executive manager HR oraz HR manager business partner dla pionu technologii i innowacji w T‑Mobile Polska. Nowy departament będzie koncentrował się na dostarczaniu rozwiązań programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej i eksperckiej, realizacji projektów transformacji w ramach HR, jak również będzie łącznikiem pomiędzy globalnymi rozwiązaniami HR a lokalnymi potrzebami biznesowymi.











