MAKARą - nowe nudle od Winiary wsparte kampanią

Ruszyła kampania internetowa wspierająca MAKARą - nową propozycję z kategorii nudle od Winiary. Akcję pod hasłem "Świat kocha, świat poczeka" przygotowały firmy PZL, Interactive Solutions i MEC.

km
km
Udostępnij artykuł:

MAKARą jest dostępny w sześciu wariantach smakowych (m.in. wołowina i grzyby oraz chilli con Carne). Wszystkie wersje są dostępne za 1,20 zł (cena sugerowana).

W ramach kampanii, na stronie www.MAKARą.pl oraz na fanpage'u marki na Facebooku internauci będą mogli zagrać w grę "MAKARą Maratą", czyli wziąć udział w makaronowym maratonie, zbierać metry makaronu i wygrać nagrody, w tym konsolę do gier Playstation 3.

grafika

Agencją interaktywną, która odpowiada za kampanię, jest Interactive Solutions. Media zaplanował MEC. Cała strategia MAKARą, hasło owarzyszące komunikacji „Świat kocha, świat poczeka”, jak również koncepcja opakowań jest autorstwa agencji PZL.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"