Makaronizmy Sorenti

9 maja ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa makaronów Sorenti, których producentem jest firma Makarony Polskie S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kreację opracowała agencja Demo effective launching. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z marką Sorenti i wzrost jej świadomości.

   

Przez kilka miesięcy spoty (15’s i 30’s) będą emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, oraz kablowych: Viva, MTV, National Geographic, Romantica, Hallmark, AXN i innych. Kampania jest dodatkowo wsparta sponsoringiem programów oraz kreacjami w prasie handlowej.

Nad projektem kreatywnym pracował zespół w składzie: Dominik Gil – client service director, Bartek Kozłowski – creative director, Peter "Kangur" Olszewski - art director, Bartosz Biernacki - senior copywriter, Anna Szanciło - junior copywriter.

   

Kampanię w mediach przygotował zespół PRO Media House: Jarosław Teper – media & klient service director, Carolina Pietyra – senior media planner oraz Joanna Karawaj – media planner/buyer.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"