„Mała łyżka, więcej zdrowia” reklamuje Britta Pełne Ziarna

W prasie trwa kampania reklamowa przekąsek Britta Pełne Ziarna. Akcję pod hasłem „Mała łyżka, więcej zdrowia” przygotowała agencja Pełka Creatives.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa przekąsek Britta Pełne Ziarna podkreśla, że nie tylko są one smaczne, lecz również zawierają witaminy i błonnik. Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Mała łyżka, więcej zdrowia” – jest poszerzenie zasięgu i świadomości tej marki.

grafika

Działania reklamowe – zaplanowane na cały październik – obejmują prasę kobiecą i lifestyle’ową („Twój Styl”, „Avanti”, „Olivia", „Claudia”, „Viva!”). Za strategię, kreację i całościową koordynację kampanii na zlecenie firmy Sawex odpowiada agencja reklamowa Pełka Creatives.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów