Malbork sumuje plusy

Agencja Kreatywna BE7 wraz z Urzędem miasta Malborka podsumowuje Kampanię „Malbork na Plus”. Praca urzędników wzbogacona o zaangażowanie mieszkańców zaowocowała pokaźnym dofinansowaniem na kolejne działania w służbie rewitalizacji zaniedbanych części miasta. Pomysły obywateli miasta mają szansę na wcielenie w życie!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W prowadzony od marca do sierpnia projekt zaangażowało się ponad pół tysiąca osób, które podczas konsultacji, zebrań i spotkań z urzędnikami dzieliły się swoimi pomysłami na renowację otaczającej przestrzeni oraz poprawę życia społeczności. Wszystkie głosy zostały wzięte pod uwagę przy kreacji zbiorczego dokumentu programu rewitalizacji miasta Malborka na lata 2015-2023.

„Ukształtowany obecnie trend customizacji  produktu, jego indywidualizacji i dostosowania do realnych potrzeb to tendencja, którą chcielibyśmy widzieć w lokalnej polityce. Malbork zrobił pierwszy krok aby oddać głos mieszkańcom- postanowiliśmy więc wesprzeć tą inicjatywę.”- mówi Adam Diakowski z Agencji kreatywnej BE7

Akcja została doceniona w ramach „Konkursu dotacji na działania wspierające gminy w zakresie przygotowania programów rewitalizacji” organizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego. Miasto zajęło pierwsze miejsce otrzymawszy najwyższą liczbę punktów w województwie oraz dofinansowanie w wysokości ponad 200 tys. zł. W ramach wsparcia przewidziane zostały kolejne działania na rzecz partycypacji społecznej w mieście.

Na sukces kampanii składa się ogromna praca zarówno po stronie Urzędu miasta jak i Agencji BE7, która wspierała projekt od strony graficznej i koncepcyjnej całkowicie nieodpłatnie.

Przed urzędnikami drugi etap działań, ale już teraz mogą otwarcie mówić o powodzeniu akcji- „Zaangażowaliśmy społeczność, wznieciliśmy dialog, zaangażowaliśmy mieszkańców w działanie. To bardzo ważne w naszej pracy, aby być jak najbliżej ludzi, znać ich problemy i wspólnie wypracowywać rozwiązania. Najlepsza w tej kampanii była likwidacja bariery komunikacji czysto petycyjnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, na które ogromny wpływ miała praca BE7. Hasło i kreacja autorstwa Agencji zostały bardzo dobrze przyjęte, o czym dowiadywaliśmy się podczas konsultacji” – mówi Ewelina Tałałaj, konserwator zabytków w Urzędzie miasta Malborka

Tak sprawna współpraca z mieszkańcami przy kampanii daje nadzieję, na dalsze projekty budujące relacje pomiędzy obywatelami miasta a Urzędem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"