Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu

Pracę w firmie Iberion zaczęła Małgorzata Koselnik, wcześniej związana m.in. z Gemiusem i Ringier Axel Springer Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu
Małgorzata Koselnik

Koselnik będzie odpowiadała za tworzenie nowych produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji. Będzie raportowała bezpośrednio do Rafała Wareckiego, który od niedawna pracuje w firmie jako członek zarządu i chief revenue officer.

- Grupa Iberion ma duży potencjał reklamowy, który do tej pory nie był w pełni wykorzystywany. Moim celem na najbliższe tygodnie jest uporządkowanie produktu reklamowego Grupy oraz stworzenie nowych formatów, odpowiadających na potrzeby rynku. Równolegle buduję zespół sprzedaży bezpośredniej i projektów specjalnych - opisuje

- Niestandardowe działania reklamowe to ogromna część biznesu wydawniczego, po które Grupa Iberion do tej pory praktycznie nie sięgała. Jesteśmy w czołówce serwisów o tematyce lifestyle czy kulinarnej oraz posiadamy największy ze wszystkich grup mediowych w Polsce zasięg w mediach społecznościowych. Zamierzamy to wykorzystać tworząc nowe formaty reklamowe - zapowiada Warecki.

Poprzednio Małgorzata Koselnik przez pięć lat pracowała w Gemiusie, gdzie wprowadzała m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych.

Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska (odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej), portalem eGospodarka.pl oraz kilkoma agencjami marketingowymi, m.in. K2.

Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów media relations na WWSH.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem