„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół

W maju br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Mam Ogród”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press) w maju 2016 roku wyniosła 111 615 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zwiększyła się ona o 8,72 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.

Na drugie miejsce spadł „Działkowiec” (Działkowiec). Jego wynik uplasował się na poziomie 107 070 egz., po wzroście o 3,54 proc.

Ostatnia pozycja na podium należała do magazynu „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,11 proc. do 80 756 egz.

Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. na poziomie 43 850 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 34,78 proc. Miesięcznik ten w maju ub.r. był czwarty.

W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Mam Ogród” - było to 16,05 proc. Największy spadek, wynoszący 24,68 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Mój Piękny Ogród”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela