„Mam talent! 11” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 22 września) wyniosła 2,52 mln osób, co przełożyło się na 18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-7-edycja-ogladalnosc-tvn-liderem,7171225292895873a ##
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,60 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek talent-show.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia formatu niemal się nie zmieniła. Dziesiątą serię „Mam talent!” po trzech odcinkach śledziło 2,56 mln osób, co przełożyło się na 18,21 proc. udziału w grupie 4+ oraz po 18,19 proc. w grupach 16-49 i 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/milionerzy-hitem-tvn-teleturniej-zyskal-190-tys-widzow,7171226267121281a ##
„Mam talent!” w swoim paśmie jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, która ma 10,29 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzecia jest TVP1 (gł. pogoda, „Alarm!”, serwis pogodowy, „Dziewczyny ze Lwowa” i transmisje sportowe; 9,25 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,17 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.











