Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Do agencji RO (Remarkable Ones) dołączył Marcel Płoszczyński, ekspert w zarządzaniu komunikacją w branży technologicznej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO
Marcel Płoszczyński w agencji RO

Marcel Płoszczyński wnosi do RO ponad 15 lat doświadczenia w public relations, zdobytego w pracy dla globalnych firm technologicznych, startupów i platform e-commerce.

Od 2019 roku rozwijał agencję PR Lightbe, specjalizującą się w obsłudze firm technologicznych. W swojej karierze realizował projekty dla marek takich jak Oracle, Uber, IDC, Cloud Technologies, SI Consulting, Nethansa czy DSR SA, łącząc strategiczne doradztwo ze skuteczną egzekucją działań.

– Przejście do RO to ważny krok w mojej karierze. Wnoszę ze sobą cenne doświadczenia z obsługi klientów z sektora B2B. Jednocześnie cieszę się z możliwości prowadzenia projektów dla marek z segmentu consumer electronics. Jestem przekonany, że nasza wzajemna współpraca i wymiana wiedzy z tak kompetentnym zespołem przełożą się na znakomite rezultaty – mówi Płoszczyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?