SpaceCat odpowiada za strategię i realizację działań z zakresu influencer marketingu dla produktów z linii AquaTrio marki Philips. Kampania została utrzymana w konwencji true crime, pod hasłem "AquaTrio – Zbrodnia doskonała".
Narratorem historii jest Marcin Myszka, autor popularnego podcastu "Kryminatorium", którego charakterystyczny styl wprowadza widzów w intrygującą opowieść o czystości bez kompromisów.
W kampanii, oprócz Marcina Myszki, biorą udział twórcy internetowi, m.in. Damian Tkaczuk, Kaperszef i Paulina Soboń. Materiały będą publikowane na profilach influencerów na TikToku oraz Instagramie.
– Chcieliśmy pokazać, że komunikacja w kategorii sprzętów domowych nie musi być przewidywalna. Sięgając po konwencję true crime, nadaliśmy produktowi zupełnie nowy kontekst – intrygujący, emocjonalny i zapadający w pamięć – mówi Magdalena Marek-Terelak, dyrektorka kreatywna, SpaceCat.

– Zależało nam, by Philips AquaTrio – produkt obecny na rynku od kilku lat - pokazać w zupełnie nowym świetle, jako rozwiązanie, które nie tylko ułatwia sprzątanie, ale też zaskakuje sposobem, w jaki o nim opowiadamy. Koncepcja przygotowana przez SpaceCat w oryginalny sposób łączy codzienność z nutą tajemnicy, co doskonale oddaje charakter naszej innowacyjnej technologii. To nieszablonowe podejście pozwala nam dotrzeć do odbiorców z przekazem o skuteczności i nowoczesności w jeszcze ciekawszy sposób – mówi Marcin Kołda, consumer marketing manager kategorii Floor Care, Versuni.












