Marcin Trzciński: z Ipsos do Millward Brown

Marcin Trzciński dołączył do zespołu firmy Millward Brown, gdzie objął stanowisko research unit managera. Wspólnie z Piotrem Ciąćką pokieruje zespołem badawczym.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Trzciński posiada 14-letnie doświadczenie w badaniach rynku. Specjalizuje się w badaniach jakościowych poświęconych komunikacji marketingowej na różnych etapach jej rozwoju, strategii marek oraz poszukiwaniu insightów konsumenckich.

Ostatnio kierował pracami zespołu badawczego również wspólnie z Piotrem Ciąćką w IPSOS.

O dołączeniu do Millward Brown Ciąćki oraz sześciorga innych badaczy związanych z Ipsosem informowaliśmy kilka tygodni temu (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online