Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind

Na czele zespołu programatycznego Matterkind (IPG Mediabrands), obsługującego Johnson&Johnson na siedmiu europejskich rynkach, stanął Marcin Zieliński. Wcześniej pracował m.in. w GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind
Marcin Zieliński

Zieliński objął nowo utworzone stanowisko addressable marketing managera w Matterkind. Będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem obsługującym kampanie programatyczne dla brandów Johnson&Johnson, jednego z czołowych klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands). W ramach struktury będzie on raportował bezpośrednio do Agaty Sądel, head of Matterkind.

Zieliński posiada ponad siedmioletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowo-mediowej. Poprzednio pracował min. GroupM, Infinity Media oraz Adexon, a ostatnie lata związany był z Yieldbird, gdzie odpowiadał za partnerstwa strategiczne firmy i budowanie relacji z podmiotami ad-techowymi.

Matterkind (dawny Cadreon) to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach spółki Kinesso, mediowego i marketingowo-technologicznego ramienia holdingu. Brand ten jest odpowiedzialny za realizację kampanii i celów komunikacyjnych w spersonalizowanych kanałach. Pracuje dla wszystkich klientów IPG Mediabrands w Polsce. Rozwija się również w obszarze hubów regionalnych. Obecnie trwa rekrutacja do zespołu specjalistów obsługujących kampanie reklamowe na kolejnych rynkach, brytyjskim oraz niemieckim, a także dla wybranych klientów globalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały