Marek Kmiecik dyrektorem marketingu OTCF

Marek Kmiecik jest dyrektorem marketingu w firmie OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marek Kmiecik dyrektorem marketingu OTCF
Marek Kmiecik

Na stanowisku tym odpowiada za platformę komunikacyjną 4F w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Zarządza też m.in. działem marketingu, digital i trade marketingu.

Przed dołączeniem do OTCF, był doradcą zarządu w firmie Homla.

W latach 2023-2024 doradzał zarządowi firmy Oshee, m.in. w zakresie strategii i komunikacji marketingowej.

W latach 2021-2023 był Marek Kmiecik dyrektorem zarządzającym marketingiem i produktem w firmie Kross.

Wcześniej, przez ponad 5 lat, pracował w firmie CCC, gdzie był m.in. dyrektorem marketingu. Przedtem, przez ponad dwa lata, pracował jako wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Tarczyński.

W latach 2008-2013 pełnił funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu w Hoop Polska (Kofola). Zanim dołączył do tej firmy, przez ponad 11 lat pracował w firmie Mieszko, m.in. na stanowisku dyrektora marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów