Peltz-Orlińska odpowiada za rozwój i zawartość contentową serwisów internetowych Burdy. Podlega bezpośrednio Annie Podkowińskiej, chief digital officerowi w Grupie Burda International na Polskę i Czechy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-podkowinska-z-agory-na-szefa-mediow-cyfrowych-w-burdzie ##
Maria Peltz-Orlińska do końca października br. była dyrektorem serwisów lifestylowych w Agorze, a w przeszłości w tej spółce była m.in. kierownikiem projektów internetowych i redaktorem internetu. Wcześniej pracowała także jako dyrektor rozwoju Natemat.pl oraz jako dyrektor serwisów lifestylowych i wnętrzarskich w Muratorze (obecnie ZPR Media).
Burda International Polska ma niemal 20 serwisów internetowych - w październiku br. zanotowały one łącznie 2,69 mln użytkowników i 25,92 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).












