Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Agencja Ro (Remarkable Ones) przejmuje kompleksową obsługę public relations marki Oppo w Polsce. Współpraca rozpoczęła się od premiery najnowszej flagowej serii smartfonów Oppo Find X9.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro
Oppo klientem agencji RO

Decyzja o powierzeniu działań agencji to efekt wcześniejszej współpracy przy marce OnePlus, będącej częścią chińskiego giganta BBK Electronics. Oppo to kolejny globalny brand, który dołącza do portfolio agencji Ro.

– Współpraca przy budowaniu wizerunku marki OnePlus szybko pokazała nam, że mamy przy sobie partnera, z którym warto rozwijać kolejne projekty. Dogłębne zrozumienie sektora technologicznego, nieszablonowe podejście i elastyczność zespołu Ro konsekwentnie przekładają się na realne efekty biznesowe – mówi Julita Hubicka, brand marketing director, Oppo i OnePlus.

– Rozszerzenie współpracy z Oppo to dla nas nie tylko dowód zaufania, lecz także realizacja przyjętej strategii, zgodnie z którą konsekwentnie rozwijamy portfolio marek z segmentu Consumer Electronics. To obszar, w którym nasze doświadczenie i nieszablonowe podejście naprawdę robią różnicę. Ta współpraca pokazuje skalę naszych ambicji i potwierdza, że Ro gra dziś w najwyższej lidze komunikacji marek technologicznych – dodaje Magda Mikulska, partner w agencji Ro.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji