Decyzja o powierzeniu działań agencji to efekt wcześniejszej współpracy przy marce OnePlus, będącej częścią chińskiego giganta BBK Electronics. Oppo to kolejny globalny brand, który dołącza do portfolio agencji Ro.
– Współpraca przy budowaniu wizerunku marki OnePlus szybko pokazała nam, że mamy przy sobie partnera, z którym warto rozwijać kolejne projekty. Dogłębne zrozumienie sektora technologicznego, nieszablonowe podejście i elastyczność zespołu Ro konsekwentnie przekładają się na realne efekty biznesowe – mówi Julita Hubicka, brand marketing director, Oppo i OnePlus.
– Rozszerzenie współpracy z Oppo to dla nas nie tylko dowód zaufania, lecz także realizacja przyjętej strategii, zgodnie z którą konsekwentnie rozwijamy portfolio marek z segmentu Consumer Electronics. To obszar, w którym nasze doświadczenie i nieszablonowe podejście naprawdę robią różnicę. Ta współpraca pokazuje skalę naszych ambicji i potwierdza, że Ro gra dziś w najwyższej lidze komunikacji marek technologicznych – dodaje Magda Mikulska, partner w agencji Ro.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.











