Marketerzy niezadowoleni z reklam w mobilnych wyszukiwarkach

Niemal 2/3 marketerów uważa, że reklamy w wyszukiwarkach mobilnych dają gorsze efekty od reklam w wyszukiwarkach desktopowych - wynika z badania Kenshoo.

km
km
Udostępnij artykuł:

53 proc. marketerów korzystających z kampanii rozszerzonych w Google przeznacza tylko od 5 proc. do 20 proc. swoich budżetów SEM na promocję w przestrzeni mobilnej.

W przypadku dwa razy mniejszej liczby badanych (26 proc.) przedział ten wynosi od 21 proc. do 40 proc.

grafika

Marketerzy w większości nie są zadowoleni z rezultatów promocji w mobilnych wyszukiwarkach. Zaledwie 2 proc. z nich uważa, że są one w tym znacznie lepsze niż wyszukiwarki desktopowe, co piąty twierdzi, że są nieco lepsze, a 14 proc. stawia między nimi znak równości.

Tymczasem zdaniem 27 proc. badanych reklamy w wyszukiwarkach mobilnych dają gorsze efekty, a według 37 proc. - znacznie gorsze efekty od reklam w wyszukiwarkach desktopowych.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów