PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Manifest Your Style” w kampanii kolekcji Answear x O.ESU (wideo)
„Manifest Your Style” w kampanii kolekcji Answear x O.ESU (wideo)
Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie
Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. „Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media”
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. „Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media”
Dziennikarze spierają się o boty w kampanii Andrzeja Dudy: nieetyczne wsparcie czy normalna praktyka
Dziennikarze spierają się o boty w kampanii Andrzeja Dudy: nieetyczne wsparcie czy normalna praktyka
„FIFA 19”: Szpakowski i Laskowski komentatorami, Smokowski z wywiadami promocyjnymi
„FIFA 19”: Szpakowski i Laskowski komentatorami, Smokowski z wywiadami promocyjnymi
YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo
YouTube wprowadza do serwisu wertykalne reklamy wideo
Maciej Musiał robi unboxing w reklamach Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)
Maciej Musiał robi unboxing w reklamach Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)
Lis, Paciorek, Mietczyński, Jurkowski i Hucz odeszli z LifeTube'a do kolektywu Krzysztofa Gonciarza
Lis, Paciorek, Mietczyński, Jurkowski i Hucz odeszli z LifeTube'a do kolektywu Krzysztofa Gonciarza
Totalizator Sportowy szuka firmy do testowania portalu i aplikacji mobilnej iLotto
Totalizator Sportowy szuka firmy do testowania portalu i aplikacji mobilnej iLotto
Grupa Sare z 22,7 mln zł wpływów i 1,56 mln zł zysku. Mniej z e-mailingów, zmalała strata Salelifter
Grupa Sare z 22,7 mln zł wpływów i 1,56 mln zł zysku. Mniej z e-mailingów, zmalała strata Salelifter
„Daj prawo kulturze” - polscy muzycy apelują o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na rynku cyfrowym (wideo)
„Daj prawo kulturze” - polscy muzycy apelują o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na rynku cyfrowym (wideo)
Tomasz Smokowski będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto
„Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
„Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
Grupa K2 z 50,6 mln zł wpływów i 512 tys. zł zysku, najbardziej rentowne Oktawave
Desperados Nocturno  z digitalową aktywacją „Bo chcemy poczuć więcej"
Desperados Nocturno z digitalową aktywacją „Bo chcemy poczuć więcej"
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu