PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook oskarżony o zawyżanie statystyk wideo. Serwis miał umyślnie wprowadzać klientów w błąd
John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej
Ruszyła digitalowa kampania serum Lips Up
Ruszyła digitalowa kampania serum Lips Up
Pasja i wolność w kampanii przekąsek FreeYu
Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"
Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"
„BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)
„BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)
Wonga.com zawiesza współpracę z Affiliate44. „Chcemy polubownie zakończyć rozmowy”
Wonga.com zawiesza współpracę z Affiliate44. „Chcemy polubownie zakończyć rozmowy”
Influencerki promują aplikację seep
Pizza Hut rozdaje kody do nowej gry z serii Call of Duty
W 2018 r. w USA wydatki na reklamę wideo online o 30 procent w górę. Facebook liderem segmentu
W 2018 r. w USA wydatki na reklamę wideo online o 30 procent w górę. Facebook liderem segmentu
Biuro Podróży Reklamy odpowiada za digitalową promocję premiery filmu "Venom"
180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za kampanię serialu „Nielegalni” Canal+
180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za kampanię serialu „Nielegalni” Canal+
Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące
Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące
Vivus.pl zerwał umowę z Affiliate44, bo sieć zliczała użytkowników, którzy nie odwiedzili serwisu
Vivus.pl zerwał umowę z Affiliate44, bo sieć zliczała użytkowników, którzy nie odwiedzili serwisu
PKP Intercity konkursem świętuje 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości
PKP Intercity konkursem świętuje 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości
Papaya Films tworzy platformę Papaya.Rocks. Naczelnym Jonasz Tołopiło
Papaya Films tworzy platformę Papaya.Rocks. Naczelnym Jonasz Tołopiło
Film Martina Stankiewicza dla marki IKEA hitem internetu
Film Martina Stankiewicza dla marki IKEA hitem internetu
Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki w akcji na 100-lecie Powstania Wielkopolskiego (wideo)
Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)
Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)
Huawei w nowej kampanii oddaje głos sztucznej inteligencji
Huawei w nowej kampanii oddaje głos sztucznej inteligencji
Abra Meble nowym klientem agencji Booost
Abra Meble nowym klientem agencji Booost
DDOB kupiła Szeri Szeri, zostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec
DDOB kupiła Szeri Szeri, zostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec
„Kto rządzi? Psy czy koty?” - Ibisz, Piróg, Dereszowski i Wardęga w spocie Pedigree i Whiskas (wideo)
„Kto rządzi? Psy czy koty?” - Ibisz, Piróg, Dereszowski i Wardęga w spocie Pedigree i Whiskas (wideo)
Gameset partnerem platformy Twitch. Otwiera sieć Gameset Network dla gamerów-influencerów
Gameset partnerem platformy Twitch. Otwiera sieć Gameset Network dla gamerów-influencerów
Krzysztof Gonciarz w podlaskiej kampanii OSM Piątnica
Krzysztof Gonciarz w podlaskiej kampanii OSM Piątnica
Niestandardowe przygody w reklamie Łomży Jasne
Niestandardowe przygody w reklamie Łomży Jasne
Siemens, odpowiadając na apel Filipa Chajzera o wsparcie fundacji, pokazał moc błyskawicznego marketingu
„Potrafię się zatrzymać” w kampanii promującej wychowywanie dzieci bez dawania klapsów (wideo)
„Potrafię się zatrzymać” w kampanii promującej wychowywanie dzieci bez dawania klapsów (wideo)
Meetrics rozwija standard weryfikacji reklam wideo w nowej wersji
Modelka Milena Majewska reklamuje kosmetyki Clochee
Modelka Milena Majewska reklamuje kosmetyki Clochee
STS z serwisem i spotami o szkodliwości pornografii dla dzieci (wideo)
Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie
Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie