PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Burza w social media po tekście krytykującym indaHash. Firma zarzuca mu nierzetelność, autorzy: mamy pełny katalog dowodów
Burza w social media po tekście krytykującym indaHash. Firma zarzuca mu nierzetelność, autorzy: mamy pełny katalog dowodów
Aplikacja zakupowa goodie ze spotem promocyjnym w internecie
Lidl przeprosił internautów urażonych usunięciem krzyża z opakowań marki Eridanous
Lidl przeprosił internautów urażonych usunięciem krzyża z opakowań marki Eridanous
Historia mistrzyni świata w łucznictwie konnym Anny Sokólskiej w spocie Mazdy (wideo)
Historia mistrzyni świata w łucznictwie konnym Anny Sokólskiej w spocie Mazdy (wideo)
Netflix po piłkarsku reklamuje trzeci sezon „Narcos”. „Biało-czerwoni znów w grze” (wideo)
Netflix po piłkarsku reklamuje trzeci sezon „Narcos”. „Biało-czerwoni znów w grze” (wideo)
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
PZU szykuje przetarg na agencję do obsługi social media
Mastermind Media i United Titans chcą promować Muzeum Historii Żydów Polskich
Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej
Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. „Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli”
Rośnie popularność adblocków, Polacy najczęściej na świecie blokują reklamy
Maspex rozwiązał umowę z J. Walter Thompson dot. obsługi Tigera w social media
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Cloud Technologies i Media Direction zaczynają współpracę
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Mariusz Pawełczyk dyrektorem zarządzającym Sociomantic Labs w Europie Środkowo-Wschodniej
Mariusz Pawełczyk dyrektorem zarządzającym Sociomantic Labs w Europie Środkowo-Wschodniej
WPP podwaja wydatki na Snapchata do 200 milionów dolarów
WPP podwaja wydatki na Snapchata do 200 milionów dolarów
Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową
Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową
Doradca Andrzeja Dudy: prolewicowy Google wspierał fundację zaangażowaną w manifestacje ws. sądów. Google: to usługa dla wszystkich NGOsów
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
Chapter1 będzie reklamować kosmetyki Black Lashes
Chapter1 będzie reklamować kosmetyki Black Lashes
LiquidThread obsłuży w social media firmę Trefl
LiquidThread obsłuży w social media firmę Trefl
OS3 odpowiada za działania Long4Lashes w internecie
OS3 odpowiada za działania Long4Lashes w internecie
Biuro Podróży Reklamy będzie promowało Redcoon
Biuro Podróży Reklamy będzie promowało Redcoon
Polscy wydawcy zachęcają użytkowników do nieblokowania reklam. "Ceną za darmowe treści są reklamy"
Mediakraft Networks kupiona przez Grupę gamigo
Mediakraft Networks kupiona przez Grupę gamigo
„Kroi się rewolucja” w kampanii past warzywnych Wawrzyniec
„Kroi się rewolucja” w kampanii past warzywnych Wawrzyniec
Jak Allegro promowało „Legendy polskie” wśród internautów (case study)
Jak Allegro promowało „Legendy polskie” wśród internautów (case study)
Faster&Better będzie promować markę Krakus z twórcami internetowymi
Faster&Better będzie promować markę Krakus z twórcami internetowymi
„Daj się poznać” - historie par w kampanii Sympatia.pl (wideo)
„Daj się poznać” - historie par w kampanii Sympatia.pl (wideo)