PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel i Adam Zdrójkowski w musicalowym klipie promują Fantę (wideo)
Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel i Adam Zdrójkowski w musicalowym klipie promują Fantę (wideo)
Ströer Digital Media uruchamia TagLife do współpracy reklamodawców z micro-influencerami
Ströer Digital Media uruchamia TagLife do współpracy reklamodawców z micro-influencerami
GoldenSubmarine będzie dalej reklamować lody Dione
GoldenSubmarine będzie dalej reklamować lody Dione
ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych
ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych
Oktawave dostanie 2 mln zł dofinansowania na Horizon
Oktawave dostanie 2 mln zł dofinansowania na Horizon
„Bitwa smaku” Ravgora i Jeleniejaja w kampanii Mirindy (wideo)
Konrad Błazenek szefem agencji Semahead, odchodzi Kornel Dulęba
Konrad Błazenek szefem agencji Semahead, odchodzi Kornel Dulęba
PiS odcina się od agencji Brandweb, która sparodiowała hasło Lidla „Słodki jeżu”
PiS odcina się od agencji Brandweb, która sparodiowała hasło Lidla „Słodki jeżu”
Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu „X-mania” z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)
Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu „X-mania” z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)
Sieć reklamowa ‎Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Twittera w Polsce
Macademian Girl w różnych stylizacjach promuje odżywkę do włosów Nivea Hairmilk (wideo)
Macademian Girl w różnych stylizacjach promuje odżywkę do włosów Nivea Hairmilk (wideo)
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line kupili udziały w Semper Iratus
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line kupili udziały w Semper Iratus
„Smakuj życie” - youtuberka Agnieszka Grzelak promuje Mirindę (wideo)
„Smakuj życie” - youtuberka Agnieszka Grzelak promuje Mirindę (wideo)
Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”
Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem „Słodki jeżu”
Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)
Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)
„albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)
„albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)