PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Group One uruchomiła firmę ReveScore będącą partnerem technologicznym DoubleClicka
Group One uruchomiła firmę ReveScore będącą partnerem technologicznym DoubleClicka
Reklamy tygodnia: „XI. Nie porzucaj”, „Przekażmy sobie znak pokoju”, Łaciate (wideo)
Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł
Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł
„XI. Nie porzucaj” - Natasza Urbańska, Rafał Maślak, Kamila Szczawińska i Sylwia Nowak w akcji przeciw porzucaniu zwierząt (wideo)
„XI. Nie porzucaj” - Natasza Urbańska, Rafał Maślak, Kamila Szczawińska i Sylwia Nowak w akcji przeciw porzucaniu zwierząt (wideo)
Działacze katoliccy i osoby LGBT w kampanii „Przekażmy sobie znak pokoju” (wideo)
„#ZjawiskowaKsiezniczka” - Littlemooonster96 promuje nową maskarę Maybelline New York (wideo)
„#ZjawiskowaKsiezniczka” - Littlemooonster96 promuje nową maskarę Maybelline New York (wideo)
Digital Contact tworzy dział new business, na czele Sylwia Żołnierczyk
Veneo będzie promować Helio w internecie
Veneo będzie promować Helio w internecie
Biuro Podróży Reklamy będzie promować Happy2Print dla International Paper
Biuro Podróży Reklamy będzie promować Happy2Print dla International Paper
Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet
Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet
Papaya Films promuje się cyklem własnych filmów (wideo)
WebTalk zajmie się dla Przewozów Regionalnych w social media
Decathlon konkursem wspiera debiut produktów do boksu Outshock
Decathlon konkursem wspiera debiut produktów do boksu Outshock
Puszki do wyboru na 100-lecie Legii w kampanii piwa Królewskie
Puszki do wyboru na 100-lecie Legii w kampanii piwa Królewskie
Tomasz Lis nie musiał odwiedzać serwisów randkowych, żeby zobaczyć reklamę chatów z Ukrainkami (opinie)
K2 Media obsłuży marki Orbico Beauty w social media
K2 Media obsłuży marki Orbico Beauty w social media
Papaya Films i Rysy pozwą amerykańskiego rapera Russa za plagiat klipu „The Fib” (wideo)
Papaya Films i Rysy pozwą amerykańskiego rapera Russa za plagiat klipu „The Fib” (wideo)
Radzimir Dębski ambasadorem marketingowym Porsche Panamera (wideo)
Radzimir Dębski ambasadorem marketingowym Porsche Panamera (wideo)
Odkrywanie przez młodych nocy, wieczorów i świtów w reklamie piwa Desperados (wideo)
Odkrywanie przez młodych nocy, wieczorów i świtów w reklamie piwa Desperados (wideo)
Lidija Vukić wspólnikiem w sieci youtuberskiej TalentMedia
Lidija Vukić wspólnikiem w sieci youtuberskiej TalentMedia
Krzysztof Zanussi, Aleksander Doba i Jerzy Vetulani opowiadają swoją historię w akcji Stowarzyszenia Manko (wideo)
Krzysztof Zanussi, Aleksander Doba i Jerzy Vetulani opowiadają swoją historię w akcji Stowarzyszenia Manko (wideo)
Artegence autorem projektu „Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi” dla Amnesty International
Artegence autorem projektu „Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi” dla Amnesty International
„Smaksplozji” - CyberMarian i Aga Grzelak w kampanii gruszkowego smaku Mirindy (wideo)
„Smaksplozji” - CyberMarian i Aga Grzelak w kampanii gruszkowego smaku Mirindy (wideo)
Boty w aplikacji Messenger pomogą dokonać zamówienia, ale to użytkownik musi rozpocząć kontakt
Boty w aplikacji Messenger pomogą dokonać zamówienia, ale to użytkownik musi rozpocząć kontakt
Margaret w stylu teledysku Miley Cyrus reklamuje buty Deichmann (wideo)
Margaret w stylu teledysku Miley Cyrus reklamuje buty Deichmann (wideo)
„#NapędzaniŚwiatłem” - blogerzy w kampanii internetu światłowodowego od Orange (wideo)
„Bądź mądry” - Kompania Piwowarska z blogerami promuje odpowiedzialne picie alkoholu (wideo)
„Bądź mądry” - Kompania Piwowarska z blogerami promuje odpowiedzialne picie alkoholu (wideo)
Patricia Kazadi zachęca do pracy w T-Mobile Polska (wideo)
Patricia Kazadi zachęca do pracy w T-Mobile Polska (wideo)
Twitter wprowadza emotikony i znaczki dla marek, Pepsi pierwszym użytkownikiem
Żartobliwe spoty „Hikea” pokazują, jak wygląda składanie mebli z IKEA pod wpływem narkotyków (wideo)
ZPR Media z działem content marketingowym 360 Content Team
ZPR Media z działem content marketingowym 360 Content Team
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują"