PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Piękno detalu” - Ospel reklamuje ramki Karo (wideo)
„Piękno detalu” - Ospel reklamuje ramki Karo (wideo)
Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries
Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries
Reklamy na Facebooku będą wyświetlane mimo włączonych adblockerów
Reklamy na Facebooku będą wyświetlane mimo włączonych adblockerów
Grupa K2 z 40,7 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty netto w pierwszej połowie 2016 roku
Grupa K2 z 40,7 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty netto w pierwszej połowie 2016 roku
Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)
Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)
Nowy spot Google Photos kpi z ograniczonej pamięci iPhone’ów (wideo)
Nowy spot Google Photos kpi z ograniczonej pamięci iPhone’ów (wideo)
Samsung rozszerza współpracę z agencją Faster&Better
Prezes Brand24 Michał Sadowski pokazuje zalety aplikacji mobilnej BZWBK24 (wideo)
Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media
Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media
Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle
Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle
„Klasyka poranka” w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)
„Klasyka poranka” w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)
Streetcom Polska zainwestował w Talk Marketing
Streetcom Polska zainwestował w Talk Marketing
mBank z nowym logo i youtuberami reklamuje eKonto m dla młodych (wideo)
mBank z nowym logo i youtuberami reklamuje eKonto m dla młodych (wideo)
W USA blokowanie reklam traci na popularności, bo wydawcy użytkownikom adbocków zamykają dostęp do treści
Reklamy tygodnia: Always, Dove, Media Markt i Nike (wideo)
Reklamy tygodnia: Always, Dove, Media Markt i Nike (wideo)
„Działaj #JakDziewczyna” - lekkoatletka Karolina Kołeczek w olimpijskiej kampanii Always (wideo)
„Działaj #JakDziewczyna” - lekkoatletka Karolina Kołeczek w olimpijskiej kampanii Always (wideo)
Przepisy od Włochów mieszkających w Polsce promują sery Galbani (wideo)
Przepisy od Włochów mieszkających w Polsce promują sery Galbani (wideo)
Chiny wprowadzają prawo zakazujące blokowania reklam. Eksperci: to nie rozwiązuje problemu
Kowbojski pojedynek i straż królewska w reklamach Urgo przeciw opryszczce i afcie (wideo)
Kowbojski pojedynek i straż królewska w reklamach Urgo przeciw opryszczce i afcie (wideo)
Desperados w kampanii zachęca młodych do mierzenia swojego potencjału w social media (wideo)
Desperados w kampanii zachęca młodych do mierzenia swojego potencjału w social media (wideo)
Play wykorzystuje targetowanie behawioralne na Facebooku w kampanii Formuły Duet
Fashionelka promuje płyny micelarne 3w1 Nivea (wideo)
Fashionelka promuje płyny micelarne 3w1 Nivea (wideo)
Filip Kłodawski i Artur Dąbrowski uruchomili agencję e-mail marketingową Animails
Filip Kłodawski i Artur Dąbrowski uruchomili agencję e-mail marketingową Animails
Nike, Chevrolet, Xbox, „Clash of Clans”, BuzzFeed - najpopularniejsze spoty na YouTubie (wideo)
W „Pokemon Go” pojawią się reklamy. „Doskonała do pełnego wykorzystania geolokalizacji i AR”
18 Havas Warsaw zaangażowało bota do pisania tekstów
„Połącz dwie natury” - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)
„Połącz dwie natury” - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)
„Wyzwanie jednego gestu” - youtuberka KatOsu promuje płyn micelarny Garnier (wideo)
„Wyzwanie jednego gestu” - youtuberka KatOsu promuje płyn micelarny Garnier (wideo)
Kobiece nastroje miłosne w kampanii maskar Revlon
Red Lipstick Monster, Nishka i Marysia Górecka wśród bohaterów w największej akcji influencer marketingu IKEA Polska
Red Lipstick Monster, Nishka i Marysia Górecka wśród bohaterów w największej akcji influencer marketingu IKEA Polska
„Isover z pasją” - wizerunkowy klip z pracownikami firmy (wideo)
„Isover z pasją” - wizerunkowy klip z pracownikami firmy (wideo)
Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę „Gwóźdź programu”
Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę „Gwóźdź programu”