Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries

Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła obsługę marketingową firmy GP Batteries. We wtorek ruszyła prowadzona przez agencję kampania rekomendacji dla tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries

Celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności akumulatorów oraz ładowarek USB GP. Do akcji zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to w wieku 16-50 lat, którzy na co dzień korzystają z baterii. W projekcie wybranych zostało 300 osób, które otrzymały paczki z produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych.

W ramach projektu została uruchomiona witryna pod adresem naladujsienadluzej.pl. Jej użytkownicy mogą korzystać ze specjalnie przygotowanego quizu, by odkryć swoją wewnętrzną energię.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"