„Połącz dwie natury” - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)

CEDC Polska rozpoczęło działania reklamowe promujące wódkę Żubrówka Bison Grass. Za ich realizację odpowiadają K2 i K2 Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Połącz dwie natury” - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)

Kampania promuje drinki robione z Żubrówki Bison Grass z cydrem. W jej ramach agencje K2 i K2 Media stworzyły mobilny content video, który ma zwrócić uwagę pokolenia millenialsów.

Pod hasłem „Połącz dwie natury” agencja przygotowała 11 filmów przedstawiających letnie wygłupy dwójki bohaterów: Pięknego i Bestii, oraz oryginalne przepisy na orzeźwiające drinki.

Treści wideo zostały przygotowane z myślą o urządzeniach mobilnych, dlatego historie czytają się bez włączania dźwięku, a samo wideo zostało nakręcone w formacie 1:1. Dodatkowo uruchomiony został generator zdjęć, pozwalający na łączenie dwóch różnych fotografii, a co za tym idzie: dwóch różnych natur w jedną. Kampanię można śledzić na fanpage’u Żubrówki.

Pod koniec czerwca przetarg na obsługę reklamową marki Żubrówka wygrała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu