- Nasz najnowszy klip doskonale wpisuje się w filozofię firmy. Chcemy zniwelować wszystkie bariery, które mogą powstać na linii pomiędzy marką a klientami. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby i dostosować nasze produkty do ich oczekiwań. Wierzymy, że dzięki takim materiałom uda nam się dotrzeć z przekazem do szerokiego grona odbiorców, czerpiących z życia jak najwięcej - opisuje Bartosz Jeziorański, general manager marki Haier w Polsce.
Spot nakręcono podczas imprezy zorganizowanej w warszawskim Lake Park Wilanów.
W ostatnich latach udostępniono już kilka niestandardowych klipów promujących urządzenia Haier. Pokazano w nich m.in. wyrzucenie starej lodówki przez balkon, wyburzenie ściany przez Roberta Burneikę (znanego jako Hardkorowy Koksu) oraz współpracę z litewskim producentem wody Vytautas.

Za realizacje zorganizowanie eventu w Lake Park Wilanów, realizację klipu i jego promocję w internecie odpowiedzialna była agencja Clickad Interactive, a za obsługę public relations wydarzenia i kontakty z mediami - agencja Best Brands PR.











