PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Poczta Polska partnerem polskiej kadry w amp futbolu
Arskom tworzy agencję Sport Brokers. Klientami Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Michał Pol i Andrzej Twarowski
Puma zastąpi Nike jako partner techniczny Manchesteru City
Kluby Ekstraklasy na kartach debetowych PKO BP
Firmy wspierające sport zyskują w oczach opinii publicznej. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKN Orlen
Firmy wspierające sport zyskują w oczach opinii publicznej. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKN Orlen
FuturoCoin sponsorem Aston Martin Red Bull Racing, zespołu Formuły 1. „Pierwszy nasz tak duży deal sponsoringowy”
Lotos dalej będzie szukać narciarskich talentów. Ambasadorem Kamil Stoch
Real Madryt po dwóch latach przerwy najbogatszym klubem piłkarskim w Europie. Liga angielska najzamożniejsza
Hörmann przez cztery lata sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni
FC Barcelona pierwszym klubem z pensją 10 mln funtów dla każdego piłkarza. Zawodnicy polskiej Ekstraklasy zarabiają średnio 80,6 tys. funtów
Kajetan Kajetanowicz ambasadorem Pirelli
Szmal, Adamiec, Polski i Koszarek reklamują Suzuki
Totolotek sponsorem koszykarzy Legii Warszawa i siatkarzy Skry Bełchatów
Internet Rzeczy (IoT) dostarcza kibicom nową jakość doświadczeń sportowych
O jedno selfie za daleko - czy polscy piłkarze powinni powstrzymać się od relacji w social mediach z wakacji?
Luis Suarez reklamuje sprzęt Tronsmart
Neymar Jr. ambasadorem TCL
PZU sponsorem tytularnym Biegu Trzech Kopców oraz Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami naszej reprezentacji olimpijskiej, 79 proc. Polaków nie zna żadnego sponsora igrzysk
Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami naszej reprezentacji olimpijskiej, 79 proc. Polaków nie zna żadnego sponsora igrzysk
Roger Federer mimo wieku wciąż lśni w blasku reflektorów, a kolejnymi zwycięstwami daje markom nowe możliwości komunikacyjne (opinie)
PZU kolejny rok sponsorem tytularnym Maraton Warszawski i Półmaraton Warszawski
Kamil Stoch na konkursie w Zakopanem wystąpi w kasku od kibiców – to finał akcji marki Atlas
Manchester United drugi rok z rzędu najbogatszym klubem piłkarskim na świecie
Telstar 18 nową oficjalną piłką Lotto Ekstraklasy
Robert Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola
Rywale polskich piłkarzy na mundialu w Rosji mało atrakcyjni marketingowo, ich głównym atutem egzotyka (opinie)
FIFA nie pozyskała nadal wielu sponsorów mistrzostw świata w Rosji. „Problemy wizerunkowe i kreatywność marketerów”
Banco Santander oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Zdecydowana większość Polaków docenia pozytywny wpływ sponsoringu na rodzimy sport
Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz
Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz
Tylko 7 proc. największych spółek w Polsce angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Profesjonalizacja klubów ma pomóc przyciągnąć sponsorów
Powiększenie piłkarskich mistrzostw świata przyniesie FIFA dodatkowe 975 mln dolarów, głównie z telewizji i marketingu