Marketing w wyszukiwarkach najpopularniejszą formą internetowejreklamy

Według brytyjskich marketerów, marketing w internetowychwyszukiwarkach jest najskuteczniejszą formą reklamy online.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nic dziwnego więc, że w porównaniu z innymi formatami, ma onnajwiększy (57,1 procenta) udział na brytyjskim rynku wydatkówreklamowych w sieci - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane eMarketera, oparte na badaniu firmyPricewaterhouseCoopers i organizacji Internet AdvertisingBureau.

Na drugim miejscu jest reklama graficzna (21,5 procentudziałów), przed ogłoszeniami (20,8 procenta) i innymi formatami(0,6 procenta).

W pierwszej połowie zeszłego roku brytyjscy reklamodawcy wydalina reklamę w wyszukiwarkach o 44 procent więcej pieniędzy niż rokwcześniej. W przypadku reklamy graficznej wzrost wyniósł 33procent, a w przypadku ogłoszeń aż 72 procent.

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu