Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska

Marta Fiedczak-Olejarz dołączyła do zespołu Discovery Networks Polska, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko consumer marketing & PR manager lifestyle.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Marta Fiedczak-Olejarz: z Grupy TVN do Discovery Networks Polska
Shutterstock.com

Fiedczak-Olejarz będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów lifestylowych nadawcy: TLC, ID i Animal Planet.

Marta Fiedczak-Olejarz ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży public relations. Wcześniej przez sześć lat pracowała w dziale PR Grupy TVN. Jako starszy specjalista ds. PR odpowiadała za działania PR dla programów i seriali TVN oraz dla kanałów tematycznych. W przeszłości związana była też z agencją public relations On Board, gdzie odpowiadała głównie za projekty dla takich klientów jak Electronic Arts, Clear Channel czy HBO.

Drugim consumer marketing & PR managerem, odpowiedzialnym za kanały Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Discovery Historia, jest Adam Lemański, wcześniej PR officer Discovery Networks Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"