Marta Walendzik PR & social media director w agencji MUFU

Marta Walendzik objęła nowo utworzoną funkcję PR & social media director w agencji kreatywnej MUFU. Przez ostatnie 10 lat związana była z mediami, pracując kolejno w redakcjach Newsweeka, Forbesa, Forbes Women i naTemat.pl.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Marta Walendzik PR & social media director w agencji MUFU

W MUFU Marta Walendzik będzie odpowiedzialna za stworzenie i pokierowanie działami PR-u i social mediów, które agencja zamierza szeroko rozwijać w 2024 roku.

„Do tej pory MUFU obsługiwało klientów w zakresie projektowania graficznego, motion, wideo. Tworzyliśmy także reklamy outdoorowe, murale czy neony.  Końcówka roku przyniosła nam kilka realizacji mocniej związanych z obszarem PR i uznaliśmy, że naturalnym krokiem w rozwoju firmy będzie powołanie takiego działu. Marcie powierzyliśmy rolę PR & Social Media Director. Wiem, że jej doświadczenie przysłuży się naszym klientom, którym coraz trudniej przebić się mediowo na rynku. Dział Marty będzie ściśle współpracował z innymi działami MUFU, także w celu tworzenia strategii komunikacji marek i znalezienia ich unikalnego głosu” – mówi dyrektor zarządzająca agencji Ewa Ostrowska-Kunert.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gaba-kunert-mufu-head-of-advisory-innovations-kto-to-jest,7169435063441025a ##

Walendzik od 2014 roku związana była z mediami. Zaczynała w redakcji Newsweek.pl, później odpowiadała m.in. za komunikację w social media całego segmentu marek premium wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska (tygodnik „Newsweek Polska”, magazyny „Forbes” i „Forbes Women”). Jako head of social media zarządzała też zespołem odpowiadającym za media społecznościowe Grupy naTemat.

Jest współzałożycielką kanału „7 metrów pod ziemią” na YouTubie, z którym związana była w latach 2017-2021, oraz byłą wykładowczynią przedmiotów medialnych we wrocławskim oddziale Uniwersytetu SWPS. Z Kingą Sabak od 2020 roku tworzy duet kreatywny TE DWIE, w ramach którego pracuje z klientami indywidualnymi oraz przeprowadza szkolenia i audyty dot. mediów społecznościowych.

W portfolio MUFU znajdują się tacy klienci jak Disney, OTOMOTO, Wirtualna Polska, PGE, Orlen, PZU, Siemens, Acer, Komisja Europejska, WWF, Unicef, Renault, Małopolska, miasto Warszawa, Uniwersytet Warszawski czy Konkurs Chopinowski. Agencja odpowiadała też za identyfikacje graficzne dla dzielnicy Wawer i Mazowsza, za obie otrzymując wyróżnienia w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura. W 2023 roku MUFU wraz z agencją GoldenSubmarine wygrały przetarg na dwuletnią obsługę reklamową PGE Polskiej Grupy Energetycznej (MUFU zastąpi w tej roli agencję Publicis Poland).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa