Marta Wójciak zajmie się performance marketingiem w GG Network

Marta Wójciak objęła stanowisko performance media managera w biurze reklamy GG Network. Będzie zajmować się kampaniami efektywnościowymi.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Jako performance media manager w biurze reklamy GG Network Marta Wójciak jest odpowiedzialna za wszystkie projekty związane kampaniami efektywnościowymi (CPC, CPL, CPS, CPA, itp.). Tym samym firma rozpoczyna działalność w zakresie performance marketingu.

Wójciak przez ostatnie miesiące pełniła funkcję group performance media managera w Interactive Marketing Partner Polska. Wcześniej pracowała jako performance media planner w CR Media oraz w sieci reklamowej Adleader. Studia w zakresie ekonomii i psychologii ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce