
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Akcja „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” organizowana przez firmę WIŚNIOWSKI wchodzi w decydującą fazę. Trwają pomiary w placówkach oraz produkcja wybranych produktów. Do wyróżnionych domów dziecka trafią nagrody o łącznej wartości 300 tys. złotych, a ich montażem zajmą się lokalni partnerzy firmy WIŚNIOWSKI. „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” to jedna z większych akcji dedykowanych dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Swój udział w akcji zgłosiło ponad 80 domów dziecka z całej Polski, które podjęły wyzwanie i wykonały pracę artystyczną, pokazującą, dlaczego to właśnie ich ośrodek zasługuje na wyposażenie w produkty firmy WIŚNIOWKI. Młodzi artyści wykazali się niemałym talentem i razem ze swoimi opiekunami pokazali, że wspólna praca popłaca i zawsze warto walczyć o swoje marzenia. Spośród zgłoszeń wyłoniono 11 laureatów, więcej niż zakładano wcześniej. - Każda placówka jest inna, więc każdy projekt musi być wyjątkowy – dostosowany do potrzeb i oczekiwań jej mieszkańców. Obecnie trwają intensywne prace, które mają na celu wywiązanie się z naszych konkursowych obietnic. Jesteśmy bardzo zmotywowani, bo pomaganie innym zawsze daje nam mnóstwo satysfakcji - mówi Katarzyna Świderska dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. We wszystkich zwycięskich placówkach trwają prace pomiarowe. Do laureatów konkursu trafią 3 bramy garażowe, blisko 10 par drzwi i ponad 1000 metrów ogrodzenia z bramami wjazdowymi oraz furtkami. Łączna wartość nagród wyniesie 300 tys. złotych. Montażem zajmą się lokalni partnerzy firmy WIŚNIOWSKI, którzy zdecydowali się wspomóc akcję w ramach działań charytatywnych. - Cieszy nas zaangażowanie naszych partnerów, którzy zechcieli dać coś od siebie lokalnej społeczności. Fakt ten pokazuje kolejny, ważny wymiar naszej akcji – wymiar integracyjny. To niezwykle budujące, że tak chętnie zgłaszali swój udział w akcji. Razem spełnimy marzenie dzieci o bezpieczeństwie - dodaje Świderska. WIŚNIOWSKI (PRESS BOX) www.wisniowski.pl

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
