Mastercard nagradza fanów za ich pasję

Mastercard powraca z projektem Mastercard Music, tym razem w innej formie. W tegorocznej jego odsłonie wyróżnia i nagradza fanów, którzy najlepiej znają każdą nutę, dźwięk i historię 3 znanych polskich artystów – a wśród nich Mata, jeden z najważniejszych głosów młodego pokolenia w polskim hip-hopie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mastercard nagradza fanów za ich pasję
mat. pras.

To już piąta edycja projektu Mastercard Music. W tegorocznej odsłonie miłośnicy artystów będą mogli wziąć udział w zabawie na platformie mastercardmusic.pl i sprawdzić jak dobrze znają swoich idoli i ich twórczość. Najlepsi będą mieli szansę otrzymać bilety na koncerty za symboliczną złotówkę, płacąc kartą Mastercard.

Być w muzyce całym sobą

Aby zawalczyć o bilet na koncert jednego z trójki artystów w tegorocznej odsłonie Mastercard Music, należy wejść na dedykowaną stronę i zarejestrować się, a następnie wziąć udział w wyzwaniu sprawdzającym wiedzę o twórczości i faktach z życia danego artysty.

Na podstawie czasu i liczby poprawnych odpowiedzi, narzędzie codziennie wyłania zwycięzców, którzy następnie otrzymają e-mail z kodem do zakupu biletu za 1 zł na koncert danego artysty na platformie going.app. W zabawie można brać udział codziennie, ale jeden użytkownik może wygrać tylko jeden bilet na koncert danego artysty.

Mata pierwszym artystą tegorocznego Mastercard Music

Tegoroczna odsłona Mastercard Music jest podzielona na 3 etapy. Od 2 do 22 września szansę na zdobycie biletów na koncert będą mieli fani Maty. Liderzy rankingu Mastercard Music otrzymają możliwość zakupu biletu za złotówkę na jeden z 5 koncertów Maty odbywających się w 2026 r. Kolejni muzycy, biorący udział w kampanii Mastercard, będą ogłoszeni pod koniec września i października.

- W tegorocznej odsłonie Mastercard Music światła kierujemy na fanów. Po raz pierwszy pasja do muzyki staje się przepustką na koncert ulubionego artysty. Stworzyliśmy narzędzie, które nagradza najwierniejszych fanów za ich pasję i znajomość twórczości ulubionych artystów. Dzięki temu, wyróżniamy tych, którzy na co dzień żyją muzyką swoich idoli, dając im wyjątkową możliwość uczestnictwa w niezapomnianych wydarzeniach, to bezcenne - mówi Jerzy Hołub, VP, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard.

Wielokanałowa kampania Mastercard Music

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music rusza 2 września 2025 i potrwa do 26 października. Obejmie kanały OOH oraz digitalowe, działania na Tik Toku oraz współpracę z influencerami.

W trakcie kampanii, na Instagramie Mastercard odbędzie się także konkurs, w którym fani artystów będą mogli wygrać jeden z limitowanych Mystery Boxów zaprojektowanych przez muzyków.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCann Poland. Agencja Assembly była odpowiedzialna za zbudowanie i UX narzędzia. Za współpracę z artystami odpowiedzialna jest agencja high&, ze relacje z influencerami agencja Hoh, a za działania PR agencja Solski Communications. Planowaniem i zakupem mediów (offline i online) zajmuje się Carat (dentsu Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online