To już piąta edycja projektu Mastercard Music. W tegorocznej odsłonie miłośnicy artystów będą mogli wziąć udział w zabawie na platformie mastercardmusic.pl i sprawdzić jak dobrze znają swoich idoli i ich twórczość. Najlepsi będą mieli szansę otrzymać bilety na koncerty za symboliczną złotówkę, płacąc kartą Mastercard.
Być w muzyce całym sobą
Aby zawalczyć o bilet na koncert jednego z trójki artystów w tegorocznej odsłonie Mastercard Music, należy wejść na dedykowaną stronę i zarejestrować się, a następnie wziąć udział w wyzwaniu sprawdzającym wiedzę o twórczości i faktach z życia danego artysty.
Na podstawie czasu i liczby poprawnych odpowiedzi, narzędzie codziennie wyłania zwycięzców, którzy następnie otrzymają e-mail z kodem do zakupu biletu za 1 zł na koncert danego artysty na platformie going.app. W zabawie można brać udział codziennie, ale jeden użytkownik może wygrać tylko jeden bilet na koncert danego artysty.

Mata pierwszym artystą tegorocznego Mastercard Music
Tegoroczna odsłona Mastercard Music jest podzielona na 3 etapy. Od 2 do 22 września szansę na zdobycie biletów na koncert będą mieli fani Maty. Liderzy rankingu Mastercard Music otrzymają możliwość zakupu biletu za złotówkę na jeden z 5 koncertów Maty odbywających się w 2026 r. Kolejni muzycy, biorący udział w kampanii Mastercard, będą ogłoszeni pod koniec września i października.
- W tegorocznej odsłonie Mastercard Music światła kierujemy na fanów. Po raz pierwszy pasja do muzyki staje się przepustką na koncert ulubionego artysty. Stworzyliśmy narzędzie, które nagradza najwierniejszych fanów za ich pasję i znajomość twórczości ulubionych artystów. Dzięki temu, wyróżniamy tych, którzy na co dzień żyją muzyką swoich idoli, dając im wyjątkową możliwość uczestnictwa w niezapomnianych wydarzeniach, to bezcenne - mówi Jerzy Hołub, VP, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard.

Wielokanałowa kampania Mastercard Music
Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music rusza 2 września 2025 i potrwa do 26 października. Obejmie kanały OOH oraz digitalowe, działania na Tik Toku oraz współpracę z influencerami.
W trakcie kampanii, na Instagramie Mastercard odbędzie się także konkurs, w którym fani artystów będą mogli wygrać jeden z limitowanych Mystery Boxów zaprojektowanych przez muzyków.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCann Poland. Agencja Assembly była odpowiedzialna za zbudowanie i UX narzędzia. Za współpracę z artystami odpowiedzialna jest agencja high&, ze relacje z influencerami agencja Hoh, a za działania PR agencja Solski Communications. Planowaniem i zakupem mediów (offline i online) zajmuje się Carat (dentsu Polska).











