„MasterChef Junior 8” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 5 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,18 mln osób, co przełożyło się na 8,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,84 proc. w grupie 16-49 oraz 10,68 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 2,72 mln osób w grupie 4+.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-wiosna-2023,7169672542935169a ##
Dotychczas największą popularnością cieszył się trzeci odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,21 mln oglądających.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej siódmej edycji talent-show zyskał 30 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,15 mln osób, a ich udział wynosił 7,75 proc. w 4+ oraz 9,70 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-casting-jak-sie-zglosic-jury-kiedy-emisja,7169672901715585a ##
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 8”, czyli w niedziele w godz. 20.02-21.36, ma 7,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja na tle konkurentów zajmuje miejsce trzecie. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 13,43 proc. Drugi jest Polsat (10,59 proc.), a za TVN plasuje się TV Puls (5,46 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN jest wiceliderem. Stacja zajmuje drugie miejsce także w grupie 20-54.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Tomasza Jakubiaka, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji.
Program produkuje firma Endemol Shine Polska.












