„MasterChef Junior 7” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 6 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,15 mln osób, co przełożyło się na 7,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,84 proc. wśród kobiet w wieku 16-49 mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków programu śledziło 2,95 mln osób w grupie 4+.
Dotychczas największą popularnością cieszył się drugi odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,28 mln oglądających.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej szóstej edycji talent-show stracił 240 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,39 mln osób, a ich udział wynosił 8,89 proc. w 4+, 12,23 proc. w 16-49 oraz 10,25 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mask-singer-tvn-ilu-widzow-oglada-nowy-program,7170014791775873a ##
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 7”, czyli w niedziele w godz. 20.05-21.38, ma 7,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja na tle konkurentów zajmuje miejsce trzecie. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 14,22 proc. Drugi jest Polsat (10,27 proc.), a za TVN plasuje się TVP Info (4,81 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN jest wiceliderem. Stacja zajmuje pierwsze miejsce wśród kobiet w wieku 16-49 mieszkających w miastach.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Tomasza Jakubiaka, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji.
Program produkuje firma Endemol Shine Polska.












