Mateusz Bojanowski awansował w Cityboard Digital

Mateusz Bojanowski objął nowo utworzone stanowisko head of digital w Cityboard Digital — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejny krok w rozwoju struktur agencji, która wzmacnia swoje kompetencje strategiczne i mediowe w obszarze marketingu online.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Mateusz Bojanowski awansował w Cityboard Digital
Mateusz Bojanowski

Mateusz Bojanowski to ekspert w dziedzinie strategii digitalowej, specjalizujący się w tworzeniu i prowadzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Na stanowisku head of digital w Cityboard Digital będzie odpowiadał za rozwój strategii komunikacji online, nadzór nad kampaniami digitalowymi, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań mediowych oraz optymalizację procesów biznesowych.

Bojanowski z marketingiem związany jest od ponad dekady, a swoją karierę rozwijał m.in. w Giphy., Moleco, CreativeHarder Group, Social Leaders czy Philip Morris International. Wśród klientów, dla których współtworzył kampanię, znajdują się takie marki jak AirHelp, BSH Bosch, EC1 w Łodzi, Colian, Aviko czy Neiver.

Stworzenie stanowiska head of digital to kolejny etap rozwoju struktur Cityboard Digital i odpowiedź na rosnące znaczenie działań digitalowych w strategiach marketingowych klientów.

– Obszar digital w naszej agencji rozwija się bardzo dynamicznie, a potrzeby klientów w tym zakresie stale rosną. Awans Mateusza to naturalna konsekwencja tego procesu, ponieważ od lat rozwija kompetencje naszego zespołu, łącząc strategiczne myślenie z doskonałym zrozumieniem narzędzi i trendów. Jest liderem, który potrafi przekładać dane i technologię na realne efekty biznesowe – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Digital.

– To dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie zobowiązanie – komentuje Mateusz Bojanowski. – Przez ostatnie lata rozwijaliśmy dział digital krok po kroku, stawiając na synergię strategii, kreacji i mediów. Teraz chcemy jeszcze mocniej wykorzystać potencjał danych i technologii, by dostarczać klientom rozwiązania, które naprawdę działają – kończy Bojanowski,

Menedżer jest związany z Cityboard Digital od sześciu lat. Realizował projekty dla marek z branż FMCG, e-commerce, technologii, beauty i zdrowia.

Cityboard Digital to agencja kreatywno-strategiczna należąca do firmy outdoorowej Cityboard Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]