Mateusz Borek ambasadorem bukmachera Superbet

Dziennikarz i komentator sportowy Mateusz Borek został jednym z ambasadorów bukmachera Superbet oraz twarzą firmy w nadchodzących działaniach promocyjnych i kampaniach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Borek ambasadorem bukmachera Superbet

Mateusz Borek jako komentator piłkarski od 2020 roku współpracuje z Telewizją Polską, a od 2021 roku z platformą Viaplay, od lat jest też związany z federacją KSW. Jest także jednym z założycieli Kanału Sportowego.

- Zamykamy okienko transferowe z przytupem. Bardzo cieszymy się, że udało nam się dopiąć hitowy transfer jednej z największych gwiazd polskiego rynku medialnego. Mateusz będzie wspierał Superbet w działaniach promocyjnych oraz wspólnie z naszymi dotychczasowymi ambasadorami tworzył nowe standardy sponsoringu sportowego i promocji polskiego sportu mówi Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jerzy-dudek-slawomir-peszko-tomasz-smokowski-kosmos-superbet ##

Borek dołącza do Dudka, Peszki i Smokowskiego

Mateusz Borek od września 2023 roku dołączył do wcześniejszych ambasadorów Superbet, czyli Jerzego Dudka, Sławomira Peszki i Tomasza Smokowskiego (ten ostatni, podobnie jak Borek, współtworzy Kanał Sportowy). 

- Od dłuższego czasu obserwuję działania Superbet i to jak dynamicznie się rozwija na polskim rynku. Podoba mi się nieszablonowe i ciekawe podejście do promocji wydarzeń sportowych, czy zaangażowanie w może jeszcze nie tak masowe, ale rozwijające się dyscypliny. Wydaje mi się, że podobnie myślimy i mamy takie same ambicje, żeby ciągle być najlepszym, wychodzić poza szablon i robić to z klasą. Dlatego zdecydowałem się na dołączenie do grona ambasadorów Superbet - dodaje Borek.

Od bieżącego sezonu Ekstraklasy Superbet podpisał strategiczny kontrakt sponsorski z Lechem Poznań. Na podstawie umowy oprócz standardowego sponsoringu, wprowadzony został mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii Lecha. W Ekstraklasie Superbet sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach także GKS Tychy i Stomil Olsztyn.

W sierpniu Mateusz Borek po 6 latach zakończył współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto. Był jednym z jej kilku ambasadorów marketingowych ze świata piłkarskiego. Występuje także w reklamach piwa Tyskie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"