Mateusz Głowacki i Magdalena Lewandowska awansowali w Ipsos

Mateusz Głowacki objął stanowisko dyrektora badań ilościowych w Ipsos Marketing, a nowym dyrektorem Ipsos Connect została Magdalena Lewandowska.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
Mateusz Głowacki i Magdalena Lewandowska awansowali w Ipsos
Magdalena Lewandowska, Mateusz Głowacki

Do zadań Głowackiego kierowanie działem specjalizującym się w badaniach marki, innowacji i procesów zakupowych. Działem Ipsos Connect, specjalizującego się w badaniach reklamy, pokieruje Magdalena Lewandowska.

Mateusz Głowacki z Ipsos związany jest od roku 2011, ostatnio był szefem Ipsos Connect. Wcześniej pracował w TNS, w czeskim oddziale tej firmy. Był także brand managerem w koncernie Mars. Z wykształcenia jest psychologiem.

Magdalena Lewandowska z Ipsos związana jest od 14 lat - w 2012 objęła stanowisko kierownika teamu zajmującego się badaniami trackingowymi. Prowadziła liczne badania międzynarodowe, często pełniąc funkcje regionalne dla kluczowych klientów Ipsos. Karierę zawodową zaczynała w Ipsosie jako asystentka, krok po kroku awansując.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu