Matka Natura promuje Linomag

Wystartowała nowa kampania marki Linomag. Za scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu do telewizji i digitalu odpowiada agencja Hand Made.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Matka Natura promuje Linomag

Wyzwaniem było opracowanie unikalnej brand hero, która w sposób autentyczny i naturalny rezonuje z odbiorcami leku. Kluczowym aspektem było stworzenie postaci bliskiej codziennym doświadczeniom grupy docelowej – kobiet 45+, dla których priorytetem jest troska o dom i rodzinę. 

– Wykorzystaliśmy figurę Matki Natury - spokojnej, pewnej siebie i pełnej ciepła opiekunki, która doskonale wie, jak dbać o skórę. Postać budzi zaufanie i koi samą obecnością. Tak jak Linomag, który jest lekiem prosto z jej apteczki. Sięgając po niego, Matka Natura korzysta z mocy oleju lnianego i kwasów omega, naturalnych składników o sprawdzonej skuteczności i bezpieczeństwie – mówi Zofia Tarnawczyk, senior copywriter w Hand Made. 

Za pomysł i nadzór realizacyjny odpowiada Hand Made. Reżyserem spotu był Dobromił Sudak, operatorem Maciej Ryter, a producentem Wiktor Przybylski. Kierownikiem produkcji była Katarzyna Ferenc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa