Maxim: mężczyźni spędzają coraz więcej czasu online

71 procent mężczyzn w wieku 18-34 lat spędza w Internecie więcejczasu niż kiedykolwiek wcześniej - wynika z badania magazynuMaxim.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pomimo tego 74 procent z nich uważa, że umieszczanie reklam wtelewizji jest najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do tej grupydemograficznej. 56 procent wskazało na czasopisma, 55 procent naInternet, a tylko 17 procent na radio.

Co do treści zawartych w reklamach, 48 procent badanych abytrafić w swoje gusta, umieściłoby w nich modelkę, a 35 procentpołożyłoby nacisk na humor. Z kolei 40 procent czytelników Maximaskupiłoby się na przekazaniu informacji o danym produkcie.

Badanie zostało wykonane przez agencję Hall & Partners.Maxim zlecił je w związku z dziesiątą rocznicą powstania pisma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online