Reklamę Maybelline Baby Lips z Musiałem obejrzano w listopadzie blisko 88,5 tys. razy (przeczytaj więcej o całej kampanii). Drugi pod względem popularności spot z kampanii PZU „Nawet najlepsi zrobią wszystko” (pisaliśmy o niej tu) zanotował wynik słabszy o ponad 110 tys. odtworzeń. Przy czym reklama ta została udostępniona pod koniec października i ogółem ma już 1,8 mln wyświetleń.
Na trzecim miejscu uplasował się bożonarodzeniowy spot FunPacku HD w Orange - z rapującymi Sercem i Rozumem (przeczytaj więcej o tej kampanii).
Reklama Maybelline była też najbardziej angażująca - na YouTubie pojawiło się pod nią najwięcej komentarzy (415), zaś spot z udziałem Serca i Rozumu zyskał najwięcej polubienń (544).
Warto zaznaczyć, że reklamy na YouTubie zdecydowaną większość odtworzeń zyskują dzięki płatnym emisjom przed właściwymi wideo (jako tzw. prerolle) oraz na stronie głównej portalu.

Wszystkie najpopularniejsze spoty można obejrzeć na kolejnej podstronie.
Maybelline, „Maciej Musiał w nowej roli”

PZU, „Nawet najlepsi zrobią wszystko”
Orange, Serce i Rozum „Rap”
BMW, „Dla tych którzy czerpią energię z miasta”
Plus, „Trzy miej na święta za 0 zł na start”
Ford, „Fiesta My Key – kontrola rodzicielska”
Orange, „Boscy w sieci” odc. 11
Nivea, szampon „Diamond Volume”
Orange, „Boscy w sieci” odc. 10
Nivea, konkurs Soft Story











