Jedność kierowcy z samochodem w kampanii Mazdy (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Mazda prowadzona pod hasłem „Drive together”. Akcję przygotowały agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jedność kierowcy z samochodem w kampanii Mazdy (wideo)

Reklamy pod hasłem „Drive together” opisują emocje towarzyszące prowadzeniu samochodu, podkreślają, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Do opisania więzi między samochodem a kierowcą używane jest japońskie określenie Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między łucznikiem konnym a jego wierzchowcem.

W reklamach prezentowana jest nowa wersja samochodu Mazda MX-5 RF.

- Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i przyjemności - komentuje tę akcję Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internet oraz outdoor.

Większość reklam została przygotowana globalnie, ich adaptacją na polski rynek i przygotowaniem pozostałych materiałów zajęła się agencja reklamowa J. Walter Thompson Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"