Nowy spot Tyskiego pokazuje ucieczkę Mazura i Mecenasa, dezerterów z armii austro-węgierskiej, przed Oberlejtnantem Von Steinem. Pościg drogowy jest relacjonowany jak akcja na boisku piłkarskim. W finałowej scenie bohaterzy razem z tłumem kibiców wznoszą toast: „Za piłkę! Za kibiców! Za zwycięstwo!”.
Kampania piwa Tyskie pokazująca przygody Mazura i Mecenasa jest prowadzona od początku marca br. W pierwszej odsłonie bohaterowie uciekli z koszar, a w kolejnej przyjechali do czeskiego browaru.
Obecny etap działań obejmuje również limitowaną serię butelek i puszek Tyskiego z etykietami zawierającymi 21 piłkarskich toastów (m.in. „Za zwycięstwo!” ,„Za emocje!”, „Za gola w ostatniej minucie!”, „Za tyle goli, ile strzałów!”, „Za obronę przez atak!”) oraz wizerunkiem Mazura i Mecenasa z hasłem „Najlepsi kibice w historii, dla biało czerwonych, przy Tyskim. Najlepszym w naszej historii”. Ponadto do wielopaków dołączone są biało-czerwone flagi Tyskiego dla kibiców, a 10 czerwca w Warszawie ruszy akcja specjalna.

Działania stricte reklamowe są prowadzone od poniedziałku w telewizji, internecie (m.in. filmiki z Mazurem i Mecenasem zagrzewającymi do kibicowania na fanpage’u facebookowym Tyskiego) oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spoty nakręcił duet Konqubinat, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - studio Televisor. Za aktywności w internecie odpowiada Saatchi & Saatchi Poland, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith Optimedia, a za dziania public relations - agencja Q&A Communications.











