Przygotowany na potrzeby kampanii 60-sekundowy spot reklamowy nawiązuje konwencją do popularnych filmów akcji.
Tajemnicza kobieta podjeżdża do punktu McDrive i zamawia dwa McWrapy. Przyjmujący zamówienie pracownik McDonald's przypadkowo podsłuchuje jej niepokojąco brzmiącą rozmowę telefoniczną. Mówi w niej o "ogarnięciu towaru", "rakietach" i "sprzątnięciu staruszka". W jednej chwili jednak cała aura tajemnicy się rozpływa, kiedy bohaterka odbiera już zamówienie.

Spot można oglądać m.in. w telewizji i internecie.
W ostatniej kampanii reklamowej McDonald's Polska kanapki z oferty sieci promował dziennikarz Wojciech Mann i artysta Jan-Rapowanie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mcdonald-s-nowy-sklady-big-mac-mcroyal-cheeseburger-hamburger-wiesmac-mcdouble-opinie ##
Koncept kreatywny kampanii przygotowała i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film.











