Średnia widownia wygranego spotkania przez reprezentację Polski (wynikiem 1 do 0) pokazanego w TVP1 wyniosła 3,33 mln osób. Przełożyło się to na 28,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 34,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 32,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 1,10 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 9,59 proc., 10,06 proc. i 9,86 proc. udziału.
Łącznie mecz śledziło 4,44 mln widzów
Łączna widownia pojedynku Polska- Argentyna na dwóch antenach Telewizji Polskiej wyniosła 4,44 mln osób (38,56 proc., 44,91 proc. i 41,98 proc. udziału).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eliminacyjne-euro-2024-mecz-polska-albania-czechy-gole-ogladalnosc,7169669553125505a ##

Przynajmniej przez 1 minutę mecz oglądało 6,71 mln widzów w 4+ na głównej antenie oraz 2,21 mln w stacji sportowej.
Piątkowe zwycięstwo Polaków z Niemcami to druga wygrana naszej drużyny w historii wszystkich rozegranych dotychczas pojedynków obu reprezentacji. Zwycięską bramkę w 31. minucie meczu zdobył Jakub Kiwior.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-liga-mistrzow-bramki-ilu-widzow-tvp1-sezon-2022-2023-1-16-mln-widzow,7169643822606465a ##
W piątkowy wieczór odbył się także pożegnalny występ w narodowych barwach Jakuba Błaszczykowskiego, byłego kapitana reprezentacji Polski.











