Media Concept dla New Nordic

Dom mediowy Media Concept przygotował najnowszą kampanię duńskiego producenta parafarmaceutycznego New Nordic

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Firma wprowadza na rynek polski dwa nowe produkty: Apple Cider 600, środek wspomagający odchudzanie oraz BlueBerry, preparat przeznaczony dla osób z problemami widzenia w starszym wieku. Emisja ogłoszeń prasowych obejmie tytuły kobiece oraz o tematyce zdrowotnej. Kampania potrwa do końca czerwca.

Równolegle prowadzone są dwie inne kampanie, przygotowane przez Media Concept. Są to kampanie wizerunkowe dla produktów, które debiutowały na rynku polskim w ubiegłym roku: BioDrain i Zuccarin.

Media Concept pracuje dla New Nordic od czerwca 2004 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii