Media Contacts napędza Top Gear

Agencja Media Contacts rozpoczęła kampanię internetową nowowchodzącego na polski rynek magazynu "Top Gear" (wydawanego nalicencji BBC przez Burda Media Polska).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania podzielona jest na trzy tygodniowe etapy, z którychpierwszy wspomaga "launch" tytułu, a kolejne będą ukierunkowane nawsparcie sprzedaży magazynu.

Komunikacja kierowana jest do mężczyzn z dużych miast, w wieku20-39. roku życia.

Reklamy internetowe zobaczyć będzie można przede wszystkim wserwisach związanych z motoryzacją, stylem życia, sportem ibiznesem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"