- Zdecydowaliśmy się na stosunkowo niewielką emisję dlatego, że przejęcie kolejnego podmiotu, który zwiększy nasz zysk EBITDA o co najmniej 3 mln zł, planujemy sfinansować przede wszystkim z długu - tłumaczy Edyta Gurazdowska, członek zarządu i dyrektor finansowy Mediacapu.
Przypomnijmy, że Mediacap - do którego należą agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals i firma badawcza IQS - w ub.r. zanotował 67,6 mln przychodów i 3,3 mln zł zysku (zobacz szczegóły).
Spółka jest notowana na rynku alternatywnym New Connect od grudnia 2008 roku. Jej obecna kapitalizacja wynosi ok. 40 mln zł.
- Planowana emisja i przejście na główny parkiet jest kluczowym elementem naszej strategii budowy największego lokalnego gracza na rynku reklamy, który stanowić będzie realną alternatywę dla sześciu holdingów międzynarodowych kontrolujących ponad 60 proc. tego rynku - zapowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacapu.












