MediaFarm reprezentuje w Polsce sieć reklamy mobilnej Kidoz

Dom sprzedaży mediów interaktywnych MediaFarm będzie reprezentować sieć mobilnej Kidoz w Polsce jako jej wyłączny partner agencyjny.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

MediaFarm będzie reprezentować Kidoz jako oficjalny reprezentant na Polskę. Dzięki certyfikacji Google oraz zgodności z wymaganiami reklamowymi Apple, rozwiązania Kidoz są od teraz dostępne za pośrednictwem MediaFarm dla klientów działających w Polsce.

- Partnerstwo z Kidoz pozwoli nam wykorzystywać ich najwyższej klasy technologię i dopełni nasze portfolio produktowe. W miarę jak coraz większa część aktywności mediowej polskich dzieci ma miejsce w świecie cyfrowym kosztem analogowego, MediaFarm stara się regularnie dostarczać reklamodawcom nowych narzędzi, które pomagają im dotrzeć z ofertą do niemal wszystkich polskich dzieci -  komentuje Tomasz Bruss, założyciel i prezes zarządu firmy.

Kidoz działa w zgodzie z GDPR oraz COPPA (Children’s Online Privacy Protection Act). Reklamy emitowane są w bezpiecznym środowisku i docierają do ponad 100 milionów dzieci każdego miesiąca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP